EDYCJA V

Seria szkoleń dla tych, którzy chcieliby pasję podróżowania zmienić w sposób na życie. Wszystko, co musicie wiedzieć o kapitalizowaniu swojej wiedzy i doświadczenia, jeśli myślicie o profesjonalizacji.

Szkolenia Travel Pro mają charakter interaktywnego wykładu z praktyki działania połączonego z przeglądem case’ów. Każdy blok zakończony jest sesją Q&A i analizą przygotowanych przez uczestników materiałów (zdjęć, tekstów, blogów etc.).

Szkolenie Travel Pro jest rozbite na dwa oddzielne dni szkoleniowe i jednocześnie dwa oddzielne bloki tematyczne – projektowy i twórczy. Każdy z nich trwa około sześciu godzin.

Zastanawiasz się, czy warto? Zapytaj samych uczestników! W poprzednich edycjach udział wzięli m.in.: Karol Lewandowski (Busem przez Świat), Łukasz Supergan, Anita DemianowiczMałgorzata Wójcicka (Tamtaram) i Adam Miński (JakNajdalej.pl).

ZAPISY

Zbieram wstępne zgłoszenia na zajęcia w: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Białymstoku, Szczecinie i Lublinie. 

Daty będziemy ustalać, gdy w danym mieście zbierze się grupa – niemal na pewno będzie to późna jesień zima 2018.

Rezerwacja miejsc: tomek@tomekmichniewicz.pl

PROGRAM SZKOLENIA:

BLOK 1: Rynek, projekty i sponsorzy

1) Rynek – sezonowość, rynkowe stawki, formuły sprzedaży. Gdzie, jak i za ile można sprzedać wiedzę, z czego można się utrzymywać?

2) “Praca” podróżnika – budowanie sieci zasobów, kariera sieciowa a kariera linearna.

3) Wykorzystywanie zasobów podróżniczych – budowa wielopodmiotowego systemu wspierania działań, łączenie i wykorzystywanie zasobów, equity value.

4) Działania sponsorskie – budowa oferty, metody zdobywania sponsorów, zasady zawierania kontraktów, świadczenia  i ukryte koszty, ryzyka, współpraca ze sponsorem i realizacja projektu sponsorskiego.

5) Finansowanie projektów – budżetowanie projektów, rola producenta i project managera, rozliczenia akcji, ukryte pułapki.

6) Projekt podróżniczy: case – festiwal podróżniczy od strony organizatora. Standardy rynkowe, formy współpracy, pozyskiwanie środków.

7) Patronaty medialne – zasady i opłacalność pozyskiwania patronów oraz najpowszechniejsze błędy.

8) Promocja i relacje z mediami – podstawy promocji projektów podróżniczych, zdobywanie zasięgu i zainteresowania mediów, najczęstsze błędy, działania wizerunkowe.

BLOK 2: Działania twórcze

1) Podróż a praca w podróży – różnice w przygotowaniu wyjazdu pod kątem zebrania materiału, research i dokumentacja, planowanie, dobór tematów i środków.

2) Dokumentacja w podróży – zebranie odpowiedniego materiału w terenie, zasady dokumentacji i wykorzystania źródeł.

3) Teksty prasowe – przygotowanie materiału dziennikarskiego, konstrukcja tematu, różnice między tekstem na bloga a tekstem prasowym, najczęstsze błędy, stawki rynkowe.

4) Fotografia – fotografia artystyczna a “rzemieślnicza” fotografia w podróży. Zasady pracy fotograficznej z przeznaczeniem do sprzedaży i współpracy z mediami. Wykorzystanie ograniczonego czasu podróży do maksymalizacji efektów. Zasady budowania bazy zdjęć do pracy z mediami, organizacja zasobów, selekcja, podstawowe zasady postprodukcji w kontekście sprzedaży.

5) Sprzedaż materiałów do mediów – budowanie siatki kontaktów, efektywna sprzedaż materiałów podróżniczych w mediach dużego zasięgu, podstawowe zasady współpracy z mediami, wielokrotna sprzedaż tematu.

6) Pokazy zdjęć / slajdowiska / festiwale – podstawowe zasady narracji, najczęstsze błędy, zasady współpracy z organizatorami.

7) Książka podróżnicza – podstawy. O czym pisać, jak znaleźć wydawcę, co zrobić, by książka została zauważona oraz najpowszechniejsze błędy przy pisaniu książki podróżniczej.

Szczegóły warsztatów:

Czas trwania: 6 godzin każdy blok, grupa min. 10 osób
Koszt: 350 zł za jeden blok (możliwość wystawienia faktury VAT)
Rezerwacja miejsc: tomek@tomekmichniewicz.pl

 

Zbieram wstępne zgłoszenia na zajęcia w: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Białymstoku, Szczecinie i Lublinie. Daty będziemy ustalać, gdy w danym mieście zbierze się grupa – niemal na pewno będzie to zima 2018.

 

Za nami: 

Edycja 1, 2013: Warszawa, Kraków.

Edycja 2, 2014: Trójmiasto, Kraków, Warszawa.

Edycja 3, 2015/2016: Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, Katowice.

Edycja 4, 2016: Kraków, Poznań, Warszawa, Trójmiasto, Katowice.